Hem > Uncategorized > Ibland vill man kräkas i en liten väska

Ibland vill man kräkas i en liten väska

Huvudet bultar. Kroppen värker. Jag kämpar mot kräkreflexerna. Jag har åkt på någon slags kräksjuka. Jag kör bil hem efter att hämtat datorn på jobbet. Ja, jag vet. Inte så smart, men i alla fall. Radion står på. Det är Rix MorronZoo. Adam Alsing påar dagens fråga:- Vad är det konstigaste du har sett nån göra bland folk?
Laila Bagge är först ut och precis när jag sitter där och mår som sämst och undrar var jag kan stanna och spy berättar hon om följande situation. Hon håller en föreläsning. Hon ser en dam i publiken som sitter och skruvar på sig. Plötsligt ser hon hur damen tar fram en väska och kräks i den, stänger den och skjuter in den under stolen och fortsätter att lyssna på föredraget. 
Proffsig kräkare, konstaterar Adam samtidigt som jag önskar att jag hade haft en kräkväska i närheten. /Ylva.

Kategorier:Uncategorized
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

