Hem > Reflektioner > Antagligen världens bästa arbetsdag!

Antagligen världens bästa arbetsdag!

  
Jag vaknar av mig själv. Aningen tidigare än jag hade önskat, men å andra sidan hann jag med en 7 Minute Workout. Jag cyklar till jobbet i solskenet. Har ett bra möte med en trevlig ny kontakt. 
Jag cyklar till nästa möte genom ett soligt, varmt och ”Kulturkalaset” Göteborg till restaurang Sjöbaren. Där har jag möte med världens bästa Nilla. I solskenet på bakgården förbättrar vi oss bara sådär lagom då vi väljer GI-laxen. Vi pratar bara om mina favoritämnen; sociala medier + resa + mat. Redan här är dagen perfekt, men den kommer att förbättras ytterligare! 
Jag cyklar vidare till ett 3:e möte med härliga Sarah på för att prata vidare om samma favorittema. Som en bonus får jag en kram av Tessan och mötet sker på en frozen yoghurt-bar. Kan det bli bättre? För att förbättringen ska bli minimal väljer vi varsin smoothie. 
Jag avslutar med telefonmöte med min holländske kollega Stefan i hängmattan på kolonin. Mycket bra idé utväxling. Och ja, jag cyklade såklart hit i solskenet. Sådana här dagar har jag gärna fler av! 
Nä, nu har jag inte tid att skriva ner. Snart kommer gästerna. Det står grillat på menyn! /Ylva. 

Kategorier:Reflektioner Taggar:,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

