Hem > Familjeliv > Hallå snygging!

Hallå snygging!

Sonen är nyklippt och vi är på väg in till stan (Kraljevo i Serbien). Vi ska se Tito & Tarantula spela på festivalen JazzIbar. Han är så fin! Sonen, alltså.

– Hallå snygging, säger jag stolt.
– Hej… mamma, svarar snyggingen. Jag gör en min av besvikelse. Halvt på skämt, halvt på allvar. Han brukar alltid svara med så fina komplimanger.
– Ja, vi säger vad vi är liksom, förklarar han. Jag är snygg och du är en mamma.
Vad kaxig han har blivit min lille pôjk! Jag skrattar.
– Och så är jag tydligen rolig också, konstaterar han vidare.

Hmm. Var ska detta sluta? /Ylva.

20140802-213136-77496188.jpg
Son och far på båt på sjön Ohrid, Makedonien.

Kategorier:Familjeliv Taggar:,
  1. augusti 2, 2014 kl. 10:33 e m

    Söta pojk 😃
    Ni verkar njuta ni.
    Kram

    • ylvavitorovic
      augusti 2, 2014 kl. 11:00 e m

      Ja, vi har haft det bra. Imorgon bär det dock av hemåt. 4 veckor går otroligt fort.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

