Hem > Familjeliv, Uncategorized > Inställt pga av sjukdom

Inställt pga av sjukdom

Summeringen av de tre senaste helgernas uteblivna festligheter låter som en filmtitel: 2 middagar och 1 fyrtioårsfest.

För två helger sedan var vi uppklädda, nykammade och påväg ut genom dörren när vi upptäckte att lilla S hade feber. Förra helgen var det Markos tur att bli sjuk. Det resulterade i ännu en inställd middag. Denna lördag är jag så långt ifrån uppklädd och nykammad man bara kan komma. Efter en uttömmande natt ligger jag däckad i TV-soffan istället för att vara på fest.

För er som inte redan visste om det kan jag berätta att det är otroligt tråkigt att kolla på Melodifestivalen när man är själv och inte ens orkar skriva elaka kommentarer på Twitter.

Nä, nu får det helt enkelt vara slut på dessa sjukdomar och inställda festligheter. Nu vill jag ha kul igen! Speciellt på helgerna med familj och vänner. Håll tummarna att det är över! /Ylva.

  1. mars 8, 2014 kl. 9:35 e m

    Stackare!
    Just ikväll sitter jag ensam med min treåring som haft feber hela dagen. Nu ikväll verkar febern ha försvunnit och det är full action med bondgårdsdjur och prat och jag har svårt att höra vad som händer på tv:n.
    Med tanke på er sjukdomsstatistik den senaste månaden så bör det vara bra ett halvår framöver nu, eller hur?!
    Kram, kram!

    • ylvavitorovic
      mars 8, 2014 kl. 9:56 e m

      Stackars liten, även om det verkar vara full fart nu. Det är det inte på mig. Det kanske är bondgårdsdjuren som saknas? 😉
      Ja, nu får vi se till att hålla oss friska ett bra tag! Stor kram!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

