Hem > Uncategorized > Bikinipanikåterfall

Bikinipanikåterfall

Ritsch! Klockan är 4 på morgonen. Vi ska åka hem från Österrike. Sportlovet är över och det är visst mina byxor också. Mina andra byxor ligger naturligtvis ordentligt nedpackade i väskan i bilen. Strålande! Precis vad man behöver såhär dags på dygnet.

Alltså, detta känns inte alls bra. Det är tredje paret byxor jag sliter ut i grenen på ett år. I grenen! Hmm. Det måste vara något fel med kvalitén på dagens byxor. Eller så är det dags att ta tag i bikini-panik-dieten och träningen på riktigt…

Eventuellt har jag inte prioriterat träningen på senare tid. Eventuellt. Jag tappade tempot när lilla S bröt armen. I oktober. Nu har jag inget att skylla på (Eller jo, jag hittar alltid massa ”bra” ursäkter. Typ; måste jobba.). Tre utslitna byxor på ett år talar dock sitt tydliga språk.

Nu är det alltså dags att ansluta sig till kören av glada träningsentusiaster vars statusuppdateringar på Facebook gäckat mig ett tag. Nina Carlsson, Åsa Wojtowicz, Emilie Eksell, Helena Andersson, Jonas Kullberg och nu på senare tid även Jenny Ageton, Tina Höstlycke och Mattias Niklasson, nu är jag med! Vi ses på gymmet (eller Facebook)! /Ylva.

Kategorier:Uncategorized
  1. februari 16, 2014 kl. 9:58 e m

    Och jag ska heja på och klappa dig på axeln 🙂

    Kram Nina

    • ylvavitorovic
      februari 16, 2014 kl. 10:05 e m

      Tackar! 🙂

  2. Jenny
    februari 16, 2014 kl. 10:46 e m

    Ja för det är så underbart att svettas och nå sina mål. Jag tror dock för din del att byxorna har sämre kvalité nowadays 😉 Ska bli kul med en till träningskompis. Kram fina Ylva!

    • ylvavitorovic
      februari 19, 2014 kl. 11:22 f m

      Tack, <3:at!

  3. februari 19, 2014 kl. 8:04 f m

    Heja heja! 😉

    • ylvavitorovic
      februari 19, 2014 kl. 11:21 f m

      Tack, Ann-Sofie! ❤

  4. februari 26, 2014 kl. 7:52 f m

    Kör hårt på gymmet !
    Men det är surt att dom inte kan tillverka byxor med kvalite 🙂

    Ha en fin dag

    • ylvavitorovic
      februari 27, 2014 kl. 9:44 e m

      Tack Helen! 🙂

  5. februari 28, 2014 kl. 2:36 e m

    Men skidåkning är väl också träning? 😉
    Kram

    • ylvavitorovic
      februari 28, 2014 kl. 2:45 e m

      Ja, det är det, Christel. Och, vet du, en kollega undrade om jag cyklade mycket, vilket jag gör. Då sliter man tydligen ut byxorna just där. Känns lite bättre. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

