Hem > Arbetsliv, Familjeliv > Egentid eller ensamhet…

Egentid eller ensamhet…

Ibland när vardagen rullar på i 190 kan jag känna att jag vill vara i fred. Få lite egentid. Nu är maken i Serbien och barnen hos mormor. Det tog jag till vara på genom att jobba till 20 och nu sitter jag här ensam i köket och äter tråkiga rester och saknar ihjäl mig efter resten av familjen. Hmmm.

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig så att det inte blir så som man önskar sig…

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

