Hem > Familjeliv > Jag vägrar!

Jag vägrar!

Jag tänker inte låta förkylningen ta över och få fäste. Jag vägrar! När jag vaknade i morse hade jag en tryckande huvudvärk precis över bihålorna. Jag övervägde ett tag att lägga mig igen och hoppa över träningen, men i sista sekund ångrade jag mig. Jag skulle ju ändå gå bort med S till hennes träning…

Ett träningspass, ett varmt, långt bad och ett antal Echinaagard senare känner jag mig nästan som ny igen.

S bowlingkalas tog ut sin rätt, men nu är de små sötnosarna levererade till mormor och maken och jag ska på fest. Jag står inför två val: ligga lågt och gå hem i tid eller helt enkelt supa bort förkylningen… Om man går efter devisen ont ska med ont fördrivas så måste det ju bli det senare alternativet, eller?

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

