Hem > Familjeliv > Emrik, Nationalteatern, Mossen och jag

Emrik, Nationalteatern, Mossen och jag

Emriks och min relation (ja, han vet inte riktigt om den än…) började när vi joggade runt Mossen. Kulturkalaset pågick för fullt och Nationalteaterns konsert på Götaplatsen ljöd mellan trädstammarna. Jag joggade med Marko och Sofija cyklade runt oss och plingade i cykelklockan.

– Men herregud! Det var ju Emrik, ju!
– Vem då, mamma?
– Schschsch! Inte så han hör.
– Vem är Elmrik, mamma? Pling!
-Schschsch! Han spelade i Stonefunkers när jag var ung och jag tyckte att de var jättebra, viskväste jag.

Det ju inte ofta man springer på kändisar i Götet, så då är det ju extra synd att när man äntligen gör det så är det ingen som vet vem det är. I alla fall inte mina barn eller 80-talisterna som jag försökte skryta för.

Senast vi sågs, jag och Emrik, var när vi stod i biokön i helgen. Vi får se när vi träffas näst! Bara han inte blir för påträngande…

Kategorier:Familjeliv Taggar:, ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

