Hem > Inredning > Sådär. Äntligen ett nytt badkar.

Sådär. Äntligen ett nytt badkar.

Idag fick vi ett nytt badkar. Och då måste ju det gamla ut. Herregud vad det samlas extremt mycket … hmmmm … äckel under ett badkar man inte kommit åt att städa under tidigare. Jag vågade inte riktigt titta men hade jag gjort det hade jag nog upptäckt helt nya livsfarliga organismer. Det är jag säker på.

Och vad ska man säga om de utlovade s.k. lejontassarna? Hade gärna visat dessa kubistiska futuristiska ”lejontassar” men datorn vägrar att synka sig med vare sig kamera eller mobil. Det är i alla fall rent inunder nu. Och bor man i hyresrätt så blir det visst lite hipp som happ. Har beställt nya lådor, luckor och arbetsbänkar till köket. Undrar hur det kommer bli…

Har i alla fall kontaktat en mäklare. Dags att växa upp och skaffa ett riktigt boende.

Följ min blogg med bloglovin

Kategorier:Inredning
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

