Hem > Uncategorized > Om du inte tittar på min snippa får du inte komma på mitt kalas.

Om du inte tittar på min snippa får du inte komma på mitt kalas.

Efter badet:
– Nananannananana…
Sofija dansar naken med handduken fladdrande omkring sig och ”retassjunger”.
– Marko, titta på min snippa.
Tystnad.
– Marko, titta då!
– Meh, vad äcklig du är, Sofija!
– Om inte du tittar på min snippa så får inte du komma på mitt kalas.

Va? Hörde jag rätt? Är det täckta könets tid förbi? Dags för det avtäckta könet! Småkillar har ju alltid velat visa upp sina ädlare delar, men inte småtjejer. Vi har ju dessutom inte så himla mycket att visa upp eftersom våra genitalier liksom växer inåt. Inget att hänga ut, så att säga.

Vad har förändrats? Är det att det nu finns ett lika gulligt ord som snopp att kontra med? Det hade ju låtit helt annorlunda om Sofija sagt ”titta på min vagina/vulva/muff/slida…” Hur som helst, kul om det är så att Sofijas generation tjejer inte skäms för sitt kön. Men om killarna har samma inställning som Marko lär det inte bli så många kalas.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

