Hem > Uncategorized > Liten vacker slav till salu!

Liten vacker slav till salu!

HERREDJÄVLAR! Hon driver mig till vansinne. Hon är ju så liten och söt… men var är avstängningsknappen?

– Mamma, får jag skriva på din dator?
– Nej, äskling, inte nu. Mamma jobbar.
Tyst (typ 5 sekunder)
– Mamma, får jag skriva på din dator?
– Nej Sofija, hörde du inte att jag sa att jag jobbar.
Tyst (typ 5 sekunder)
– Mamma, får jag skriva på din dator?
– Men Sofija, hör du inte vad jag säger? Jag måste jobba.
Tyst (typ 10 sekunder)
– Mamma, man måste faktiskt ingenting.
Jaha. Vad svarar man på det?

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

